5.1.08

De har humor hos Post Danmark!

Det har de! De har nu lige husstandomdelt en fin ny brochure.

I det nye år lægger de stærkt ud med NYE "servicetilbud" se bare her:

1. Fremover skal alle pakker sendt som postopkrævning eller toldforsendelser (hvis man fx. via e-handel har købt en vare fra en amerikansk website) hentes og betales på posthuset. Hvilken "service"! At betegne dette som et nyt "servicetilbud" er jo humor på højt plan. Navnlig når der indledningsvis står "Vores nye service skal matche kundernes krav - og det er årsagerne til at vi fra nytår har indført nye servicetilbud". Hvad fanden er det for en "kundeundersøgelse" der har givet belæg på at indføre en sådan "nye service"? Hvilken marketing "guru" har fundet ud af at betegne dette som "service"?

For mig betyder det næppe så meget da Post Danmark jo kun alligevel omdeler pakker når de ved at der IKKE er nogen hjemme, og da jeg er på arbejde skal jeg alligevel altid på posthuset for at hente pakker. Ja "posthuset" - det vil sige at I Odder er det så et supermarked hvor man står sammen med alle dem der skal ind og ud af supermarkedet og spærrer og hvor der kun er 2 kasser som kun af og til og MEGET sjældent er bemandet på samme tid.

Bor man på landet får man så til gengæld rigtig meget MERE "service" ;-)

Man kan fortsat betale regninger gennem postbudet. Man kan nemlig give ham en krydset check på det præcise beløb incl. gebyrer. Man får ganske vist ingen kvittering. Det varer dog også kun til 2009 for så bliver "servicen" så heldigvis meget bedre - fra 2009 skal man nemlig på posthuset for at betale regningerne.

Man kan også bestille frimærker til levering gennem landpostbudet - denne service bliver så heldigvis også meget bedre 2009 hvor denne "service" ophører igen!

Som en helt ny "service" kan man få lov til at betale 2.325 kr. om året, og for dette fantastik lave "servicegebyr" får man en helt forlignelig service. Post Danmark vil i så fald tilstræbe at levere din post til dig inden kl. 10.

Glem Svikmøllen og alle andre "sjove hæfter", næh vent til Post Danmarks næste folder om yderligere "ny servicetilbud" - jeg glæder mig allerede.

Ingen kommentarer: